Citromos-túrós tejszínes torta

Ezt a tortát is rendelésre készítettem, az előzővel egy időben. Piskótának Kricky piskótáját sütöttem 6 tojásból a sütőmnek a mélyebb tepsijében.

A krém hozzávalói:
  • 325 g túró ( másfél csomag)
  • 3 dl hulala hab
  • ízlés szerint cukor ( lehet porcukor is)
  • fél cs zselatin
  • citrom aroma(3 tk)
  • kb 50ml citromlé
  • kb 50 ml víz

A túrót a cukrot, meg 1 dl hulalát botmixerrel összekevertem, hogy jó krémes legyen. Beletettem az aromát, és a citromlevetA másik 2 dl habot felvertem keményre, és beleforgattam a túróba. A zselatint a vízben felolvasztottam, és
a krémből egy kanálnyit elkevertem benne, majd belekevertem a többi krémbe. A piskótát középen elfeleztem, és egymásra tettem, majd egyenesre igazítottam. Ezután megtöltöttem a krémmel, és ment a hűtőbe dermedni. 

Kívülről vajkrémmel ( 1:1 arányú margarin porcukorral habosra keverve) kentem le, mikor megdermedt, fondanttal borítottam. A pálya vonalait vajkrémmel rajzoltam, és csináltam egy labdát, ami elég béna lett, de majd legközelebb sikerült. A pálya szélén körbe a füvet foghagyma nyomóval készítettem. Nagyon ízlett a családnak akiknek vittem, és nagyon tetszett is nekik.

Megjegyzések

  1. Nagyon ügyes vagy a fondant bevonatos torták terén. A másik blogodba nem sikerült bejegyzést írni így most itt válaszolok arra, hogy a hóesést az alábbi lapon találtam: http://diszitok.lapunk.hu/
    Minden jót üdv Judit

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az első csokigalléros tortám 2014.03.06.

Hamburger

Sonkás-kukoricás pizza