Bon bon Karácsonyi ajándékként

Mivel nincs bonbon formám, így olyan bonbonon gondolkoztam, aminek a belseje formázható, és elég szilárd a csokiba való mártogatáshoz. Így esett a választásom a sport szeletre. Korábban már csináltam, recept ITT. Tehát megcsináltam a teljes adagot, és tepsibe lapítottam. A csokit nem tettem rá, hanem 5 dkg diót durvára vágtam késsel, és azt szórtam a tetejére, amit még langyos állapotban egy egyenes oldalú pohárral beledöngöltem, vagyis nyújtottam. Mikor megdermedt, akkor pizzaszeletelővel kockákra vágtam, és olvasztott csokival leöntöttem, majd dióval díszítettem. Nekem a teljes adagból lett 100 db. Ezeket csomagolva mindenkinek jutott a Karácsonyfa alá a családban!

Megjegyzések

  1. Nővéremtől isteni trüffeleket kaptunk egy gyönyörű angyalkás dobozban! Képeket majd mellékelek!!! Minden saját kezűleg készült (bonbon és a doboz is), azt hiszem ez volt az egyik legszebb ajándékunk!
    Ajánlom figyelmedbe ezt az oldalt: http://www.gasztroshop.hu/index.php

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos ötlet. Üdv Judit

    VálaszTörlés
  3. Mesi!
    Ismerem az oldalt, és sóvárogva nézegetem akárhányszor Praliné Paradicsom oldalára tévedek. Sajnos most nem fogja rá futni, de majd egyszer. Addig mártogatok:D
    A képeket meg várom! Biztos nagyon ügyes volt tesód!:)

    Sz-K!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a dicséretet, igazán jól esik egy olyan embertől, aki már jóval tapasztaltabb bonbon terén, és úgymond hozzám képest "nagyüzemben" gyárt ilyen finomságokat! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az első csokigalléros tortám 2014.03.06.

Hamburger

Sonkás-kukoricás pizza