Házi krémsajt





Készítettem házi krémsajtot Wise Lady nyomán. Én 48 órásat készítettem, és két 450g-os 20%-os tejfölt használtam hozzá (Penny-s). Nagyon jó állaga lett, és másfél deci savóm lett, amiből tegnap s zsömlék sütéséhez használtam is. Visszatérve az állaghoz: a felét használtam fel, snidlinges sajtkrémhez. A másik felét sütibe tervezem, de még nincs konkrétum, hogy mi lesz belőle. A kertből származó snidlinget ollóval beledaraboltam, és egy pici sót, meg fehér borsot tettem bele. Egy kanállal kevertem össze, és nagyon krémes, majdnem habos állaga lett. Nagyon finom, talán finomabb, mint a boltban kapható snidlinges kencefice, és kiadósabb. A tegnap este sütött zsemlével ettem reggelire, és párom is azt vitt munkába.


Mióta megsütöttem a hamburger zsemléket, azóta már háromszor sütöttem, csak sajttal a tetején, illetve tegnap úgy csináltam, hogy csak tojással kentem meg. Amikor sajttal szórtam meg, akkor csak tejjel kentem meg a tetejét, mert ott annyira nem látszik, hogy nem fénylik annyira. Illetve most már 10 felé vágom a megkelt tésztát, és 10 zsömink lesz.
Íme a sajtos zsemlék:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az első csokigalléros tortám 2014.03.06.

Hamburger

Sonkás-kukoricás pizza