Elmaradások: Isler 2011.03.13.

Nem tudom, mi a receptje, én csak sima 3:2:1 es linzertésztát gyúrtam, kinyújtottam, kiszaggattam, megkentem házi baracklekvárral és csokiba mártottam, illetve csokival csorgattam. Isteni lett, és nagyon hasonlított a volti islerre, tehát nem is fogom bonyolítani a későbbiekben sem a receptet. 
Hozzávalók:
  • 30 dkg liszt
  • 20 dkg margarin ( vagy 16 dkg zsír)
  • 10 dkg cukor
  • 1 tojás
A lisztet a cukorral elkeverem, majd bele a zsiradék,  ezt egynemű morzsás állagúra gyúrom, majd bele a tojás, és jól összedolgozom, hogy egyenletes tésztát kapjak. Pár órára beteszem a hűtőbe, follpackba tekerve, hogy dermedjen meg. Ezután kinyújtom 3-5 mm vastagon (ízlés dolga) és kiszaggatom. 160 fokon, 10-15 perc alatt világosra sütöm. Kihűlés után töltöm lekvárral, és csokizom.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az első csokigalléros tortám 2014.03.06.

Hamburger

Sonkás-kukoricás pizza