Elmaradások: Főzött csokikrémes torta, Apósomnak 2011.03.11.

Ezt a tortát Apósomnak sütöttem, és nagyon jó lett. Azt már mondtam, hogy szeretjük a csokit. Ez a torta jó csokis lett. A piskóta egy 8 tojásos piskóta lett 28 cm-es formában. A piskótát Farkas Vilmos blogjából vettem, és azóta ezt készítem. Igaz, a recept szerint egy 6 tojásos kell 23 cm-es formába, de a 6 tojásost lehet nagyobb formába is tenni, csak akkor nem lesz tele a forma. Nagyon jó recept, és isteni piskóta lesz belőle. Ebben még nem csalódtam, és igen tényleg annyi fokon (160) és annyi percig (40) kell sütni, ahogy a recept megadja. És tökéletes lesz. Tehát alsó felső sütés (nem légkeverés) és 160 fokon 40 perc és kész. 
A krém, pedig Kiskukta főzött csokikréme lett. 
Kívülre a főzött krémbe olvasztottam egy 50g csokit, és kb 2 dkg margarint. Ezzel kentem be, és nagyon jó volt, hogy amikor az oldalára csurgattam még folyós volt egy kicsit, utána meg megdermedt, így elértem azt a hatást amit szerettem volna! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az első csokigalléros tortám 2014.03.06.

Hamburger

Sonkás-kukoricás pizza