Elmaradások: Citromos-túrós torta 2011.03.27.

Kicsit elmaradtam a pótolni valóval, de íme itt a következő. Ezt Bátyám és Sógornőm szülinapjára készítettem. Vaníliás piskóta 8 tojásból 28 cm-es formában, és citromos túrókrém van a töltelékben. Fondanttal burkoltam. Sajnos a táblát nem készítettem el időben, így nem száradt ki kellőképp, és amikor meg akartam támasztani, elhajlott, így fektetve került a tortára. A fondantot írókával díszítettem. Van még mit tanulni. Ez volt az első. :)

A krém receptjét már korábban leírtam, akit érdekel a bejegyzés végén kattintson a citromos-tejszínes- túrókrém címkére.




Megjegyzések

  1. Játékra hívlak, nézz be hozzám: http://azenszakacskonyvem.blogspot.com/2011/06/jatek-nem-csak-gasztrobloggereknek.html

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az első csokigalléros tortám 2014.03.06.

Hamburger

Sonkás-kukoricás pizza