Sport szelet

Ezt a receptet @ndre@-tól vettem, habár a darált keksz csomagolásán is rajta van Srint szelet néven. Nem is tudtam, csak mikor hazahoztam a kekszet, és kibontottam az édesség elkészítéséhez.
Hozzávalók:
  • 50dkg darált keksz, 
  • 4 evőkanál kakaópor, 
  • 25 dkg margarin
  • 20 dkg kristálycukor, 
  • 2 dl tej,
  • rum vagy rumaroma
  • 2 tábla ét tortabevonó
A darált kekszet a kakaóporral összekeverjük.
Egy edényben a margarint, a cukorral és a tejjel összemelegítjük majd ráöntjük a kakaóporral összekevert kekszre és hozzáadjuk a rumot vagy a rumaromát. Jól összekeverjük a masszát és egy sütőpapírral bélelt tepsibe vagy jénaiba nyomkodjuk.
Gőz felett a 2 tábla tortabevonót kb 5 dkg margarinnal felolvasztjuk, a kilapított keverékre öntjük, és megvárjuk míg megdermed. Ha kész, forró vízbe mártott késsel szeleteljük. 
Én egyébként szobahőmérsékleten vártam meg a dermedést, és felszeleteltem, utána ment a hűtőbe. Teljes dermedéskor egyenként alufóliába csomagoltam.
Nagyon egyszerű, és finom édesség !

Megjegyzések

  1. Nem is tudom, ez nálam még miért nincs fent... Tudod, nálunk ez az a sütemény, amit unalomig ettünk. :D Már senki sem kéri, hogy csináljak... :)

    VálaszTörlés
  2. Emene!
    Nálunk még új, és egy darabig kívánságlistán lesz, és jó megcsinálni is, mert gyorsan megvan! Lehet nem fogok sűrűn csinálni, és akkor nem unjuk meg hamar! MI újság veletek?
    pusy:kat

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az első csokigalléros tortám 2014.03.06.

Hamburger

Sonkás-kukoricás pizza