Ismét....

....Kombe. Korábban már csináltam ITT nem is egyszer, és most megint sorra került. Nem is írom le, megint, csak annyit, hogy a töltelék most már volt. Nem is írok adagot. A szósz a végére egy nagy tejfölös pohár 3/4-éig ért. Került bele kenőmájas, piros-arany, ketchup, egy kis tejföl, és pici só és bors. Amint korábban is írtam, a szósz amit beletöltünk a saját fantáziánkra van bízva. A szószra került még lecsó kolbász darabolva, kb 5dkg. A tetejét csak tojással kentem meg. Mi így is szeretjük, és mindig hamar elillan a tepsiről.

Megjegyzések

  1. Megcsináltam az öregtésztát és vettem sütőzacskót, én abban fogom kipróbálni. Alig várom már. Üdv Judit

    VálaszTörlés
  2. Gesztenye! Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az első csokigalléros tortám 2014.03.06.

Hamburger

Bon bon Karácsonyi ajándékként