Apósom 2013-as totrája (2013.03.11.)

Még márciusban csináltam a tortát, apósomnak.
A piskóta Farkas Vilmos alapreceptje szerint készült 6 tojásból.
A töltelék pedig csoki mousse volt.




Hozzávalók a csoki mousse-hoz:

  • 4 dl tejszín
  • 400 g tejcsokoládé
  • 2 tk cukor

A tejszínt a cukorral felforraltam, majd kikapcsoltam alatta a gázt, és mikor már hűlt, beletettem a 4 tábla kockára tört csokit. Folyamatos keverés mellett megvártam míg a csoki teljesen el nem olvad, és teljesen egynemű lesz a krém. Ezután hideg vízbe állítottam, és lehűtöttem szobahőre, majd egy éjszakát a hűtőbe tettem.
Másnap mikor a piskóta kész volt a töltésre (kihűlt, felszeltem) akkor elővettem a krémet, és habverővel felvertem, mintha sima tejszínhab lenne. Ezután betöltöttem a piskótába, és ment a hűtőbe két órára. Végül színezett cukrászhabbal díszítettem. Kicsit sietve, ezért lett olyan amilyen, de mindenesetre nagyon finom volt.



A szín itt a legélethűbb






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az első csokigalléros tortám 2014.03.06.

Hamburger

Bon bon Karácsonyi ajándékként