Dobos krémmel töltött, tejszínnel díszített torta

Márciusban igen sok szülinap névnap van a családban. Most a bátyámnak, és sógornőmnek készített tortát hoztam. Nekik szülinapjuk van 1-én és 9-én, illetve ott van még a Nemzetközi Zoltán nap 8-án. 
 Tortalapot az előző posztban leírt módon készítettem annyi különbséggel, hogy7 tojásból, nem 6-ból.
A  töltelék Kiskukta dobos krémjének a 8 tojásos változata.   A tortát kívülről Hulala habbal díszítettem.




Megjegyzések

  1. Kedves Kata! Egy játékra hívlak, légyszíves nézz be hozzám!

    VálaszTörlés
  2. Kata, lehetne újabb poszt:D nagyon jó blogod van.puszillak

    VálaszTörlés
  3. Beauty and fashion! Köszönöm a bókot! Szeretnék írni, meg gyűjtöm is a fotókat, de nagyon el vagyok maradva szinte mindennel. Amit tudok, rakom majd fel, amiket az utolsó poszt óta csináltam, és le is fotóztam.
    Puszi: Kata

    VálaszTörlés
  4. várom:D
    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az első csokigalléros tortám 2014.03.06.

Hamburger

Sonkás-kukoricás pizza