Dobos Krémmel töltött torta

Ezt a tortát, még júli 9-én csináltam megrendelésre. Vaníliás piskótát sütöttem, és Kiskukta dobos krémével töltöttem. Hát a krém valami fantasztikus. Én a 8 tojásos verziót készítettem, így elég volt a torta külsejére is, mivel ez a krém mehet a fondant alá.
Leírom azért a Krém hozzávalóit:
8 tojás
400g cukor
4 ek kakaópor
200g étcsoki
rum vagy aroma ízlés szerint
400 g vaj ( nem margarin, hanem vaj!!!)

Tegyünk fel egy edényt a gázra, bele vizet, és forraljuk. Erre kell egy olyan edény, ami illeszkedik Ebbe megy majd a krém. 
Készítsük el a hozzávalókat: szitáljuk át a kakaót, vágjuk apróra a csokit, készítsük ki a rumot. 
A tálba mérjük ki a cukrot, üssük rá a tojást, és habosítsuk ki őket. A már forró gőz fölé tesszük, és addig keverjük, amíg belenyúlva kellemetlenül meleg nem lesz. Ekkor beleöntjük a kakaót, a felvágott csokit, és a rumot. Elkeverjük. Ekkor még lágy, de krém lesz!! Megvárjuk míg szobahőre húl, majd 3-4 órára hűtőbe tesszük. A vajat ki kell venni, és hagyni szobahőn lágyulni. Amikor a krém jól lehűlt, akkor hozzáadjuk a nagyon lágy vajat, és habosítjuk. 
Isteni finom Krém, és húúúúú. Igaz kicsit drága, de nagyon nagyon megéri megcsinálni, mert nagyon nagyon finom. Mikor először csináltam nem is gondoltam volna, hogy itthon is össze lehet hozni ilyen isteni finomat. És hát igen én is és párom is csoki rajongók vagyunk, tehát ez egy elég gyenge pont nálunk.  Ebből az adagból nem ettünk, de párom a tál tisztításában részt vett, és megrendelte itthonra is ezt a krémet.
Íme a torta, ami Csabikának készült 6 .ik szülinapjára.





Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az első csokigalléros tortám 2014.03.06.

Hamburger

Sonkás-kukoricás pizza