Elmaradások: Krisz tortája 2011.04.10.

Kicsi fiam április 6-án lett két éves, és a lenti tortát neki készítettem. Akkoriban nagyon bolondult a habos sütiért, ezért döntöttem úgy, hogy kívülről habbal vonom be. 
28 cm-es sárga piskótát sütöttem, amibe tejszínes túrós krémet tettem csokidarabokkal. Kívülről Hulala habbal díszítettem. A felirat, és a 2-es szám írókából készült, amit már hét elején megcsináltam, és így kiszáradt. Kakaóporral színeztem száradás után. A szívek, meg a minták az oldalán házi készítésű csokidíszek. Hát mit mondjak: nem egyszerű ilyen díszeket csinálni, van még mit gyakorolni! :)


Megjegyzések

  1. Nekem nagyon tetszik! Ügyes vagy! ;)

    VálaszTörlés
  2. Szilabi!

    Nagyon köszönöm. Ha lenne normális habzsákom, meg kinyomócsövem, akkor még szebb lehetne. De amíg ilyen drágák maradnak ezek. Mindegy, ízre így is finom, és Krisznek az is tetszett volna, ha habvirágok helyett kanállal tettem volna rá a habot, csak lehessen újjal turkálni benne! :))))

    (majd nyerek a lottón........... :D)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az első csokigalléros tortám 2014.03.06.

Hamburger

Sonkás-kukoricás pizza