Elmaradások: Az első bonbon amit formában készítettem 2011.05.01.

Konkrét receptem nincs. Sűrített tejet, tejszínt és cukrot főztem össze, majd beletettem étcsokit. A formát kikentem kétszer, és beletöltöttem a tölteléket, majd lezártam a bonbont. Egy éjszakán át hagytam dermedni, és mégsem jött ki csak 3  a formából. A többit kikanalaztuk. Vékony lett a burok, és túl folyós a belseje. Majd legközelebb. Egyébként nagyon finom volt, de valamit másképp kell csinálni. Azóta még nem vettem rá magam hogy megint nekiálljak bonbont gyártani, de majd ami késik az nem múlik! :)


Megjegyzések

  1. Tetszik a bonbonformád! :) Én, mint nagy bonbonos, majd elmondom, mi a baj! :))) Szóval az első bonbonom Nekem is így nézett ki, és kiderült, hogy nem szabad vajat/olajat/margarint tenni az étcsokihoz! Jó fél táblát szoktam vízgőz felé rakni, mikor már forr a víz le kell venni, és beletenni a maradék csokit. Első réteg kenése után be kell rakni a hűtőbe, majd jöhet a következő réteg, újra hűtő, töltelék, hűtő, csokimázat felolvaszt, bonbont lezár, és újra hűtő. Csak egyszer kell ráérezni az ízére, utána nincs megállás!

    VálaszTörlés
  2. Mesi!

    Köszönöm a tanácsokat, ha ráveszem magam ismét, biztos így csinálom, először is kell majd egy megfelelő töltelék, ami tuti megszilárdul, és nem kell bele 100 hozzávaló, és nem utolsó sorban nem kerül milliókba. :((

    A formát Söregi-től rendeltem. 2-őt vettem, mert a kettő ára + posta olcsóbb volt, mint egy a gastroshop-ból. Itt a link: http://www.soregi.hu/?id=5#id=4&p=1465

    Puszi!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az első csokigalléros tortám 2014.03.06.

Hamburger

Bon bon Karácsonyi ajándékként