Charlotte

Nem tudom, hogy mennyire Charlotte az alábbi torta, én annak neveztem. Kakaós piskótát sütöttem, gáztepsiben, 4 tojásból. (hozzávalók: 4 tojás, 20 dkg cukor, két ek keserű kakaópor, 1 dl olaj, 1 dl tej, 5 dkg rétesliszt, 15 dkg finomliszt) Kiskukta módszere alapján készítettem el, csak nem formában. Még melegen feltekertem egy sütőpapírral. Mikor kihűlt, kitekertem, és megkentem barack lekvárral, majd visszatekertem, és hagytam állni. 
Kivajaztam egy üvegtálat, és a piskótatekercs szeleteivel kibéleltem. Mivel kint mínusz 500 fok volt, így kitettem a teraszra hogy legyen hideg. 
Amíg hűlt, addig olvasztottam 10dkg csokit 5 dkg vajjal. Ezzel bevontam a "piskótatálat", és ment vissza a teraszra. Amíg az dermedt, készítettem a krémet.
A krémbe maradékokat tettem. (egy 400g tejföl fele, ízlés szerint cukor, 2.5 dl hulala, ezt botmixerrel összekevertem, kemény krém lett, majd egy ek zselatint egy pici vízben feloldottam, és a krémmel összekevertem) Mikor kész lett egyből a "piskótatálba" öntöttem, a tetejére is tettem piskótatekercs szeleteket, és ment dermedni. 
Végül egy kis hulalát kemény habbá vertem, és azzal vontam be, és díszítettem. Isteni finom lett, és nagyon hamar elfogyott.


Megjegyzések

  1. facebook játék: http://www.facebook.com/torta.hu?v=wall#!/album.php?aid=33057&id=135068669881520

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta a torta!
    Kérlek nézz be hozzánk, vár rád ott egy meglepi!:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az első csokigalléros tortám 2014.03.06.

Hamburger

Sonkás-kukoricás pizza