Karamelles guru bonbon




Isten finom volt, hamar el is fogyott. 
Töltelék: 
  • 250 dkg túró, 
  • fél citrom reszelt héja
  • egy citrom leve
  • 200ml hulala
  • ízlés szerint cukor
  • vajkaramella.
200 g csokit olvasztottam, és kikentem a 3 formát. Betettem a hűtőbe dermedni. 
A túrót a cukorral citrommal összetörtem, majd botmixerrel amilyen simára lehet, kikevertem. A hulalát habbá vertem, majd összekevertem a kettőt. 
A vajkaramellát kicsi darabokra vágtam, és minden bonbonba tettem egy kicsit, majd a rá a citromos túrót. ment a hűtőbe dermedni. Kb 20 perc után újraolvasztottam a megmaradt csokit, és lezártam a bonbonokat. Ezután kb 3 órát pihentek a hűtőben, és utána szedtem ki a formából. Hamar elfogyott, isteni volt. 

Megjegyzések

  1. Meglepődtem mikor láttam, hogy írtál, már régen jegyeztél fel ide receptet.
    Üdv Judit

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az első csokigalléros tortám 2014.03.06.

Hamburger

Bon bon Karácsonyi ajándékként