Boti tejszínes tortája, 2011. 07.16.


Boti unokaöcsém nyáron lett 5 éves. Kék tortát kért, de persze sehol nem kaptam kék színezőt, így maradt az a verzió, hogy fenyő kerül rá, mert azt nagyon szerti. Az itthon fellelhető színekből készítettem el a díszítést. 
A töltelék tejfölös-tejszínes krém volt, ami naracssárga színt kapott. Nagyon egyszerű, egy doboz nagy tejföl, 2 dl hulala, azt kikevertem, ízlés szerint cukor, (kb 15 - 20 dkg) két cs. vaníliás cukor. egy evőkanál zselatin a színezőben, és egy pici vízben feloldva. Ezt jól összekevertem, és a töltöttem a tortalapok közé, úgy, hogy a tortakaríkát visszatettem a tortára dermedésig. Miután kihűlt, bevontam 125g margarin, és 125g porcukor keverékével, és ez is ment a hűtőbe. Amikor megdermedt, kézzel átsimogattam, hogy egyenletes legyen, és bevontam, díszítettem.





Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az első csokigalléros tortám 2014.03.06.

Hamburger

Sonkás-kukoricás pizza