Elmaradások : Sanci tortája 2011.01.21.

Elég sok kép gyűlt össze, amiket elmentettem, hogy felteszem ide, de mindig elmaradt. Most szép fokozatosan szeretném pótolni. Részletes receptet nem fogok feltenni, mert a cimkékre kattintva korábbi bejegyzéseknél megtalálható egy egy recept.
Időrendben próbálok menni. 
Az első amit kihagytam Párom szülinapi tortája. 


Csokis piskótatekercset raktam ki, mintha rendes torta lenne, tehát a tortagyűrű alját kiraktam vele, bele a tejszínes túrókrém, majd megint piskótatekercs szeletek, és ment a hűtőbe dermedni. Kívülről hulala habbal bevontam és díszítettem ja és megszórtam késsel vágott csokival! Isteni volt, és nagyon hamar elfogyott.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az első csokigalléros tortám 2014.03.06.

Hamburger

Sonkás-kukoricás pizza